آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هفته آينده سورتمه تبريز افتتاح ميشود

سورتمه تبريز تمام تست هاي فني و ايمني را با موفقيت پشت سر گذاشته و تا هفته آينده افتتاح خواهد شد تا در ايام نوروز ميزبان همشهريان و مسافران باشد.

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: مجتمع سورتمه و شهربازی مدرن تبریز از سال گذشته و با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ایل باغی تبریز در حال اجرا است که این مجموعه برای استفاده عموم شهروندان و نیز گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به تبریز در ایام تعطیلات عید آماده شده و هفته آینده مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر اینکه مراحل احداث مجتمع سورتمه به اتمام رسیده و هم‌اکنون در حال انجام تست‌ها و آزمایش‌های فنی نهایی است، هدف از احداث این مجموعه رفاهی و تفریحی را بسترسازی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و بسترهای تفریح و نشاط اجتماعی شهروندان به ویژه جوانان و خانواده‌ها و نیز برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان دانست و افزود: مجتمع سورتمه تبریز با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شهرداری تبریز و با نظارت شهرداری منطقه دو و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در حال احداث است.

 

منبع: تبریز مدرن(وبلاگ)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: افتتاح, آماده, سورتمه, تبریز, شهردار,
[ 19 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب